Το ελληνικό κρουασάν που μπαίνει στην αγορά των 1,35 δισ. καταναλωτών

Επένδυση 14,1 εκατ. ευρώ

«Απόβαση» σε μια αχανή αγορά 1,35 δισ. κατοίκων ετοιμάζεται να κάνει το ελληνικό κρουασάν της Chipita.
Η Chipita προχωρά στη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου κρουασάν και πραλίνας στην Ινδία, σε συνεργασία με τον όμιλο Britannia Industries Ltd. Πρόκειται για μια επένδυση των 14,1 εκατ. ευρώ σε μια ανερχόμενη αγορά και τη δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη.


Η ελληνική εταιρεία έχει συστήσει με τη Britannia Industries Ltd τη Britchip Foods Limited και στόχος είναι να λανσάρει το προϊόν τους πρώτους μήνες του 2019, με την ολοκλήρωση της παραγωγικής μονάδας.
Σημειώνεται πως η Chipita διέθετε και παλαιότερα εργοστάσιο πραλίνας φουντουκιού στην Ινδία. Πλέον στηρίζεται στη νέα στρατηγική συνεργασία της και στο ιδιαίτερα ευρύ δίκτυο διανομής του ισχυρού «συμπαίκτη» της, για την προώθηση των ελληνικών κρουασάν σε 4 εκατ. σημεία πώλησης.
Ο ινδικός όμιλος Britannia έχει κυρίαρχη θέση στην παραγωγή μπισκότων και άλλων σνακ με μερίδιο 38% στην τοπική αγορά και δίκτυο τεσσάρων εκατ. σημείων πώλησης.
newsbeast.gr

Σχόλια