Ντεμπούτο για το νέο Toyota Corolla Touring Sports στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού

Το μέλλον του μοντέλου που κυκλοφορεί από το 1966 και έχει 45 εκατομμύρια πωλήσεις

Πλαισιώνοντας το νέο hatchback που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πριν από λίγους μήνες στη Γενεύη, το νέο Toyota Corolla Touring Sports κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018. Το νέο Corolla διαθέτει δυναμική σχεδίαση που συνδυάζει τις σπορ, συμπαγείς γραμμές του hatchback με αυτές του πολυμορφικού Touring Sports και απευθύνεται σε όσους αναζητούν πρακτικότητα και στυλ.
Με την προσθήκη ενός νέου, πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης 2.0 λίτρων στη γκάμα των κινητήριων συνόλων, η νέα οικογένεια 2018 Corolla σηματοδοτεί επίσης το ντεμπούτο της dual hybrid στρατηγικής της Toyota.
Ακολουθώντας την επιμονή της μάρκας στην υβριδική τεχνολογία, το Corolla Touring Sports θα προσφέρει στους πελάτες έναν μόνο συμβατικό κινητήρα (έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λτ 116 ίππων) και δυνατότητα επιλογής από δύο υβριδικά σύνολα, 1.8 λτ (122 ίππων) ή  2.0 λτ (180 ίππων). Το τελευταίο είναι μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία, καθώς κανένας άλλος συμβατικός κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει έναν εφάμιλλο συνδυασμό επιδόσεων και χαμηλών ρύπων.
Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ με αθόρυβη, εύχρηστη και άμεσης απόκρισης τεχνολογία EV, είναι αυτοφορτιζόμενο και προσφέρει χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η 2λιτρη μονάδα εκμεταλλεύεται πλήρως την πρόσθετη οδηγική άνεση, ευστάθεια, συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση που είναι χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C.
Το νέο Corolla υιοθετεί ένα δοκιμασμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα MacPherson, νέα διάταξη πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, νέα τεχνολογία βαλβίδων αμορτισέρ και, για πρώτη φορά, το προαιρετικό Adaptive Variable Suspension (AVS).
Στην οδική συμπεριφορά και ευελιξία, κλειδί είναι ο χαμηλά τοποθετημένος κινητήρας, το χαμηλό  σημείο Η (hip point)  των καθισμάτων και η θέση της υβριδικής μπαταρίας κάτω από τα πίσω καθίσματα. Ο συνδυασμός όλων αυτών προσφέρει στο Corolla Touring Sports χαμηλό κέντρο βάρους.
Στάνταρ στις ανώτερες εκδόσεις και προαιρετική σε όλη τη νέα γκάμα Corolla είναι μία πλήρης σειρά προηγμένων τεχνολογιών άνεσης και πρακτικότητας (όπως όργανα 3-D Driver, premium Head-Up Display, Premium Ηχοσύστημα JBL GreenEdge, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου ή του Toyota Touch Multimedia System), που αναβαθμίζει τη ζωή στο αυτοκίνητο για τον οδηγό και όλους τους επιβάτες.

Εξωτερικό

Το Touring Sports σχεδιάστηκε στην Ευρώπη στο Κέντρο Σχεδίασης που εγκαινιάστηκε πρόσφατα στο Zaventem. Υιοθετώντας την πλατφόρμα TNGA, το νέο wagon δεν είναι απλά μία έκδοση του hatchback, αλλά αποτελεί τελείως ανεξάρτητο μοντέλο.
Έχει μεταξόνιο 2700 χλστ και το καλύτερο στην κατηγορία χώρο ποδιών πίσω επιβατών.
Το wagon διαθέτει την εκτεταμένη γραμμή οροφής ενός κομψού αλλά στιβαρού μοντέλου shooting brake. Το σπορ προφίλ ενισχύεται από τους «φουσκωμένους» θόλους των τροχών με τα καμπυλωτά άκρα που επιτρέπουν την τοποθέτηση των τροχών ακόμα πιο έξω, για να  τονιστεί το αυξημένο πλάτος και το χαμηλότερο κέντρο βάρους του νέου Corolla.
Στη σχεδίαση του πίσω  τμήματος κυριαρχούν έντονοι «ώμοι», φαρδιά φωτιστικά σώματα full-LED και το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, ενώ ο φαρδύτερος πίσω προφυλακτήρας παραπέμπει στην εμπρός σχεδιαστική φιλοσοφία Under Priority Catamaran.
Σε αποκλειστικότητα για την κατηγορία, η σχεδίαση του Touring Sports αναδεικνύεται με τέσσερις προαιρετικούς, δίχρωμους συνδυασμούς που διατίθενται από το λανσάρισμα. Τη διχρωμία συνθέτουν το χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με μαύρο φινίρισμα στην οροφή και τις κολόνες οροφής και το πλαίσιο της εμπρός κάτω μάσκας.

Εσωτερικό

Εδώ υιοθετείται μια νέα αισθητική εσωτερικού με ένα ευρύχωρο, μοντέρνο και ομοιόμορφο περιβάλλον, όπου ο συνδυασμός νέων χρωμάτων, υφασμάτων και ταπετσαριών υπόσχεται κορυφαία επίπεδα οπτικής και απτικής ποιότητας.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε αυτή την έκδοση η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, ώστε οι πελάτες  να απολαμβάνουν την ποιότητα με όλες τις αισθήσεις τους.
Βασικό πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας GA-C είναι η δυνατότητα χρήσης χαμηλότερου hip point (σημείο Η) στα εμπρός καθίσματα κάτι που κατεβάζει χαμηλότερα το κέντρο βάρους του οχήματος και αυξάνει την απόλαυση από τη θέση οδήγησης.
Ανάμεσα στα πρόσθετα πλεονεκτήματα του νέου Corolla Touring Sports είναι η απόσταση 928 χλστ μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων που εξασφαλίζει άφθονο χώρο για τους πίσω επιβάτες, και ο πλούσιος χώρος αποσκευών 598 λίτρα με πολυάριθμα αξεσουάρ που αυξάνουν την πρακτικότητα και την άνεση.
Νίκος Τσάδαρης