Σοκάρει η κοπέλα για τα λεπτά του τρόμου στη Νέα Σμύρνη: «Ήταν συνέχεια πίσω μου, είδα να έχει βγάλει το μόριό του»

Πώς περιέγραψε το θρίλερ

Τις στιγμές τρόμου που έζησε στη Νέα Σμύρνη περιέγραψε η κοπέλα που κατήγγειλε ότι ένας άνδρας είχε βγάλει έξω το μόριό του και την ακολουθούσε μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας της.

«Δεν μιλήσαμε καθόλου, δεν ανταλλάξαμε καμία λέξη, απλά ήταν από πίσω μου όλη την ώρα και εγώ απλά μπήκα μέσα στην πολυκατοικία μου γρήγορα, πάλι καλά που είχα τα κλειδιά στο χέρι δηλαδή, αλλιώς δεν ξέρω τι θα γινόταν…», είπε μιλώντας στο Mega.

Όπως φαίνεται στο βίντεο από κάμερα ασφαλείας, που η ίδια δημοσίευσε στο διαδίκτυο, 39 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα φτάνει στην είσοδο της πολυκατοικίας, ρίχνει λοξές ματιές προς τα πίσω και μπαίνει μέσα. Λίγα δευτερόλεπτα μετά εμφανίζεται ο νεαρός και κοιτάζει από την τζαμαρία.

«Τον είδα μετά από τις κάμερες της πολυκατοικίας ότι είχε βγάλει έξω το μόριό του ας πούμε… Και τότε έπαθα ένα σοκ, γιατί δεν το είχα δει εκείνη την ώρα. Εκείνη την ώρα δεν το είδα, όχι, ήτανε πιο μακριά μου και είχε σκοτάδι, οπότε δεν το είδα» εξομολογείται.

Η κοπέλα κατέβηκε στη στάση του τραμ, 300 μέτρα από το σπίτι της και όπως περιέγραψε: «Αρχικά γύρισα να χαιρετήσω μία φίλη μου που έφευγε και είδα έναν άνθρωπο από πίσω μου να με ακολουθεί ας πούμε και εκεί σκέφτηκα ότι κάτι δεν πάει καλά, γιατί ήταν αργά το βράδυ και ήμασταν μόνες μας στον δρόμο οπότε φοβήθηκα σαν γυναίκα».

Αναγνωρίστηκε ο άνδρας

Η αστυνομία έχει προχωρήσει στην προσαγωγή ενός υπόπτου για το περιστατικό. Σύμφωνα με πληροφορίες η κοπέλα πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα και αναγνώρισε τον άνδρα που την ακολουθούσε στο πρόσωπο του υπόπτου που είχε προσαχθεί.

Για τον φερόμενο δράστη θα σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.


Σχόλια