Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης

Την είδηση έκανε γνωστή μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Άγγελος Πυριόχος

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 74 ετών ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης.
Την είδηση έκανε γνωστή μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Άγγελος Πυριόχος.
«Ο Πάνος μου. Ο Χατζηκουτσέλης μου. Ο αδελφός μου. Ο φίλος μου. Το γέλιο μου. Ο συνεργάτης μου. Το στήριγμα. Έφυγε. Δύο μέρες το έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Και εγώ στο νησί. Δεν είναι ζωή πια αυτή» έγραψε στην ανάρτησή του ο Άγγελος Πυριόχος.

Δείτε την ανάρτησή του:

Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης γεννήθηκε στις 5 Δεκεμβρίου του 1945 και είχε μια μεγάλη καριέρα στη μικρή οθόνη.
Έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τηλεόραση στη σειρά «Αναδυόμενη» το 1978.
Συνέχισε την πορεία του στην τηλεόραση ως ένας εξαιρετικός καρατερίστας, σε εμβληματικές παραγωγές, όπως «Μαντάμ Σουσού» και «Η ζωή του Αττίκ».
Έγινε ευρέως γνωστός όταν υποδύθηκε τον «Παπαπέτρου» στην σειρά του ΑΝΤ1 «Εκείνες και Εγώ» (1996), στο πλάι του Γιάννη Μπέζου. Συμμετείχε επίσης σε δημοφιλείς σειρές όπως: «Ντόλτσε Βίτα», «Στο Παρά 5», «Επτά Θανάσιμες Πεθερές» και «Safe Sex».



newsbeast.gr

Σχόλια