Νίκος Βέρτης: Μία περίοδο της ζωής μου δούλευα σε εργοστάσιο ξυλείας

«Περάσαμε δύσκολα» είπε για τα παιδικά του χρόνια

Ποδαρικό για το 2020 έκανε στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» του Νίκου Χατζηνικολάου ο Νίκος Βέρτης, ο οποίος μίλησε για τη ζωή του πριν το τραγούδι και την τελική απόφασή του να ασχοληθεί με τη μουσική.

Ο τραγουδιστής γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ολλανδία και όπως παραδέχτηκε η οικογένειά του αντιμετώπισε σημαντικές οικονομικές δυσκολίες.

«Υπάρχει διαφορά από τα να ζεις στο εξωτερικό ως οικονομικός μετανάστης και να κάνεις διακοπές» είπε. «Περάσαμε δύσκολα, τα θυμάμαι έντονα και πολύ γλυκά.

«Ο πατέρας μου τα βρήκε πολύ δύσκολα στην Ελλάδα [...] Παρά τις δυσκολίες υπάρχει αγάπη στο σπίτι μας, ποτέ δεν μας έδειξαν οι γονείς μας ότι υπήρχε οικονομικό πρόβλημα» δήλωσε λέγοντας ότι γύρισε στην Ελλάδα όταν ήταν έξι ετών και επέστρεψε στην Ολλανδία στα 14 του.

Ο Νίκος Βέρτης ανέφερε ότι αισθάνεται και Έλληνας και Ολλανδός. «Μία περίοδο της ζωής μου δούλευα σε εργοστάσιο ξυλείας [...] Οδηγούσα κλαρκ» αποκάλυψε, αναφέροντας ότι έχει δουλέψει και σε βενζινάδικο.

«Η γυναίκα που θα είναι μαζί μου θα πρέπει να έχει σεβασμό και να αγαπάει τη ζωή» είπε για τη σύντροφο που θα θέλει να έχει στο πλευρό του.

«Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου»

Ο Νίκος Βέρτης είπε για τη μουσική: «Οι μεγάλες αποφάσεις είναι οι ξαφνικές [...] Το 1998 πήρα το μπουζούκι μου και πήγα στην Ελλάδα».

Όσον αφορά την πρώτη εμφάνισή του στη σκηνή είπε: «Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Είχα πολύ τρακ. Ήταν πολύ μεγάλα τα παπούτσια, ήμουν σαν παπουτσωμένος γάτος».

Όπως είπε δεν σκεφτόταν να ασχοληθεί με τη μουσική. «Μου άρεσε το σχέδιο, η κατασκευή, η αρχιτεκτονική. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι που δεν θα έκανα καλά»
Ο δημοφιλής τραγουδιστής τόνισε ότι ο πατέρας του είναι ο ήρωάς του και αποκάλυψε ότι είχε σχολή οδηγών στην Ολλανδία, αλλά δεν κατάφερε να αποκτήσει και στην Ελλάδα, καθώς δεν είχε απολυτήριο λυκείου.

Στην εκπομπή μίλησε και ο Τόλης Βοσκόπουλος. «Μου θυμίζει εμένα» είπε ο κ. Βοσκόπουλος με τον Νίκο Βέρτη να λέει: «Είναι το πρότυπό μου τραγουδιστικά».



newsbeast.gr

Σχόλια